vänt på dygnet.

hejsan sötnusar
jag har vwrkligen vänt på dygnet nu somnade vid 5-6 tiden o
vaknade vid 1 för kan verlkigen nt somna på natten för e rkt
pigg asså hahaah iaf varit ute med natta melissa o samantha
idag o ja vi ha nt gjort så mkt, börjar närma sig skolan nu &
jag har ångest föör de :(
iaf godnatt&Pusss.


hej
om några citat:
e d du som har skrivit dom?
d blev lite fel på dom engelska o:
SVAR: ja jag har skrivit några själv, ja jag vet hahaha men
 tack för du sa de ändå men orkar nt ändra (:

blivit en mästare på att ta nya bilder på mig, haha här e lite från idag:

jag ba rita något hahaha & under ruttan jaapp de du ;) hahaha





Kommentarer
Postat av: dedu

hihi va står det nyfiken?

2011-01-06 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0