vinter = suuuger!

hejsan bloggen
varit i skoolan o sånt idag ti halv 4 senare gick jag ut med lamin
samantha o natalie o ja vi gjorde nt såmkt,  ooch jag vill ba ta upp
att jag haaatar vintern de finns knappt något o göra längtar såå
mkt ti sommaren ti sol&bad men då har man också mkt mer o göra
och de betyder att jag har då mer o skriva om och fler bilder nästan
varje dag, men iaf nu ska jag nt babla så mkt mer ska snart lägga
mig för håller på dö så trött jag e, puss o kram!

några egobilder från idag:







Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fixar du inte tandställning? du hade varit jätte fin då:D

2011-01-31 @ 22:48:28
Postat av: Anonym

du ser inte riktigt fucking klok ut, om jag hade varit du hade jag inte vågat lägga ut dem här bilderna, not fin not fin

men fin blogg hehe =)

2011-11-26 @ 01:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0