sex och samlevnad höhö

hola
idag har det varit en lite seg dag faktiskt, varit i skolan först ti kl 2 och iskolan
har vi såna olika grupper nu dom här dagarna som ska lyssna på två såna
personer som snackar om sex o samlevnad och frågar frågor hur vi skulle
gjort osv, och så hade jag det idag och de va skit roligt att veta vad andra tkr
osånt, själv var jag lite utanför och dom hållde nt med mig, det var bara själva
hon som ställde frågorna som hållde med faktiskt höhö  mobbad griis
men ska öva ti fysik prov som jag ska ha imorn dööööööööööööööö


desireé  
om helgen <3:
hejhej, har en fråga din pappas nya fru hon är väl från chile,
va heter hon & kan hon någon spanska, fin blogg
SVAR: hej, ja han har en fru som heter Karina och hon är från chile
och kan flytande spanska! tack så mkt .


godnatt puss o kram

få bli en bild från nånstans i jullovet hihi bjuder som fan, hitta ingen annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0