smällbär

hejsan bloggen
sitter här och skrattar ihjäl mig för jag o natti e cp på msn
hahaha smällbär haah iaf varit ute med sandra först idag o
då kom moha o abdi osså som man nt sett på 100 år, sen
gick jag ti ica med natti o snacka lite och sen efter det så
gick jag ut o träffa emma för vi hade en del o snacka om
osv skönt att de löst sig iaf,  och nu har jag nt så mkt o
säga mer men ska snart gå o sova haha, puss o kram

Anonym
om beställda kläder:D:
sjukt fin kropp dur mkt väger du o hur lång e du ?
svar: aw tack så mkt! väger 55 & e 1.64 lång

tyvärr så gick de nt lägga ut videon här rkt cp
men kolla så torra vi e iaf hahaah :
http://www.youtube.com/watch?v=ZvInA21WYN0

&& här bilder på mig från idag:





GODNATTT ÄLSKLINGAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0