hem ti bästis

hellu:D
ska snart äta jordgubbs elr blåbärspaj som mama har gjort
muums så gott, efter de så ska jag ut lite sen åka med sam
ti hennes pappa o sova där o såklart så har vi alltid roligt, där
kmr jag nt sitta vid datan så ni får smsa elr ringa om de nåt
ooo någon måste underhålla mig senare när sam har somnat
( hon somnar alltid före mig) hehehe iaf pöss så längE

Anonym
om booring!:
har irina blogg? ge!
svar: omgitsirina.blogg.se

 soledad om soledad syster.<3:
hahaha där kom den upp minnsann:D
aw älskar dig med,kommer alltid finnas för dig,vad som än
händer & de vet du din åsna. hehe te amo idioooottaaaaaa (K)
svar: jaja,<3 pössss


bild i repris, & jag lovar ska bli bättre på att ta nya bilder


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ DÄR! DU LIKNAR SAM OM MAN STIRRAR LÄNGE, O NT ILLA MENAT FÖR SAM E JÄTTEVACK3R

2010-08-14 @ 20:17:07
Postat av: sandra.

Marisol, du är riktigt vacker och det vet du säkert redan.Ja du får börja ta nya bilder. Läser frtf din blogg även om jag inte kommenterar så du vet.

Puss!

2010-08-15 @ 14:44:46
URL: http://k0ngfupanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0