lyckad kväll-natt :)

hejsan på er alla :D
gick ju hem ti jojo igår med bästavän för jojo skulle ha tjejmiddag
eftersom hon fyller år den 15onde, iaf så alla dom andra flickorna
va osså där hemma osv & först började vi med att äta pizza o sen
cheeseecake o ja sen dansade o lite annat haha iaf va en rkt lyckad
kväll, & bilderna kmr när någon skickar dom ti mig. pusspuss..

Anonym
om bilder från igår/idag!:
så jävlaaa söt :*
svar: aww tack så mkt ;*

nathalie om 3 månader <3!:
aaawwww vad söta!!!!! dör så underbara asså! lägg ut fler bilder på er määrii<33
svar: awww tack hjärtat! :$ ja de ska jag göra nu nääthaa <3

 
BILDER PÅ MIG&ÄLSKLING FRÅN IFÖRIGÅR :





& BILDER PÅ MIG&BÄSTAVÄN FRÅN IGÅR:


Kommentarer
Postat av: donjeta

sååååå söta du&siver är asså!

2010-12-11 @ 14:32:46
Postat av: melissa

jag dör så söta du & din kille e :o

2010-12-14 @ 18:03:59
Postat av: irina

OMG sååå söta!

2010-12-17 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0