hatar praktik!

godmorgon;*
orkade nt med att praktisera idag så stannade hemma o
tar de lugnt ist har lite ont i mitt huve men nt såå värst
som jag hade igår, sov förfan bort hela dagen.. iaf har
nt så mkt o skriva mer men ska lyssna på musik o sjunga
lite nu annars blir deba så tråkigt hehehe
&&&&& GRATTIS TI VIKTOOOR & FELICIA <33!


donjetaaaa(H) om regnig tråkig söndag:
ni liknar verkligen varann!
svar: amen sheet:| hon liknar min mamma o jag min pappa vi e nt ens lika
varandra bara ni två som tkr de herregud:| hahahaah.

provade kläder innan o här e en bild, tyckte nt de blev så fint men ni får säga va ni tycker om ni nu vill (:

bild från igår samantha,viktor(födelsedagsgrisen) & jag

& igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för vinterjacka o vad ska du ha för vinterjacka detta år? :)

2010-10-27 @ 14:40:32
Postat av: någon

klädderna passar inte så bra i hopp i allafall inte med skärpet men annars så har du fina jeans :*

2010-11-06 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0