igår&idag :)

hejsan bloggen
igår va jag först ute med samantha natalie kevin & lamin
o sen kom osså sandra så gick vi ti dagiseto chillade lite
o sen gick alla så va de bara jag o sandra kvar så gick vi
ti 1ans buss o möte vänner o sen så gick vi ti alm igen o
satt i en trappa för de va så fucking kallt iaf kom hem rätt
så tidigt ändå. iaf idag har jag nyss ätit frukost så ska fixa
mig snart sen blir de nog träffa sandra får se vad vi skulle
hitta på idag, men ha de så bra pözzz. ÄLSKAR MIN BEBI!

donjeta
om lyckad kväll-natt :):
sååååå söta du&siver är asså!
svar: tack så mycket donjeta (:!

BILDER FRÅN NÄR VI VA HOS JOJO (K) :

bästavän e lite full o har nästan däckat HAHAHA<3

jag som sitter på bästavän & två töntar vi träffa vid trappan robin&teddy HAHAAHAH uu

robin håller på med samantha o hon va nära o slå honom HAHAHA

jag louise & nathalie <3

& igen hihihih

jag,jojan,marinag,jojo & samantha §

marinag, bästavän & jojo §

jojo,jojan,marinag & ajka§
 på bilderna fattas: marinak & karolina §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0