don't play games with a girl who knows how to play them better!

heejsan bloggen! 2011 häär, och nej ingenting nytt som alla folk
säger, de enda som e nytt e fan bara siffran! :D

nyååår va en rkkkkkkkkt jävla rolig o bra kväll med mkt dansande
och skratt hihi en dag jag kmr komma ihåg (brb) bahaahahah iaf
kmr ihåg lite faktiskt om jag ska va ärlig,  iaf igår så va jag på fest
igen hos en kompsi som heter madde med sandra sarah sabrina
dani osv ja de va många däär, de va faitskt rkt roligt från början
men senare på natten va det rkt jävla kaoos!men iaf en lyckad helg
kan man ju ändå säga för min del förutom en sak, men eftersom jag
nt vill ta upp de i bloggen så säger jag inget, vill ni veta ni som knr mig
så e de bara smsa elr skriva i fb/msn! hihi iaf idag nu så väntar jag på
att sandrabebisen ska smsa mig så ska vi dra ut ja och vi får väl
se vad vi hittar på, men ifrån helgen så har jag ingen lust för att
flippa idag, mest en "ta de lugnt-dag" hehe, hooppas ni haft en rkt
bra helg, många pussar !!!(K)...

Anonym om FELIZ CUMPLEANOS HERMANA(K):
SHET SÅ LIKA :OOOOOOOO
SVAR: fan vad alla e blinda seriöst, de enda vi har likt är kinderna inget mer !!:)


tyvärr har jag inga bilder från nyår bara egobilder från i veckan såå här ENJOY:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0