gamla bilder hihih :$

HEEJSAN!!
just nu gööör jag typ ingenting bara luffat typ denna dagen, va i skolan
sen tandläkaren o kolla ba lite o nu ska jag nog snart äta sen ska jag
ut med flickorna ithink, men vil lba de ska bli helg igen hatar skolan så
fukcing seeegt, iaf pözzz o kram!


Anonym
om spanska citat:
Vem är den allra allra vackraste tjejen du känner? Kan du visa bild :)
och säg inte, alla är lika vackra ;)
SVAR: asså de e en svår fråga,  tkr faktiskt samantha,natalie & selma
men har ingen bild på selma tyvärr men samantha&natalie har ni sett innan .


gamla bilder mobba nt:

jag när jag va liten hahaah sån tjockis

världens bästa mamma & lilla tjuggisen marisol
lillee marisol & min saknade pappa

 me :$

förlåt jag leker toppmodell hahaha

jag o mitt långa nattlinne & söta nalle hihih

lille leopardtjejen hahaha me :$


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken selma menar du? pasalic eller hurtic

2011-02-06 @ 02:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0