ville ba säga att..

hejsan bloggen
första skoldagen idag va ändå rätt okej orkar nt berätta men iaf
åt nyss o ska snart ut med sabrina och kanske fler kmr, tur så har
jag nt läxa idag wihu men har lite ångest eftersom de e nationella
proven i v.6 hihihi men iaf puss o kram på er sötnusar.


&& ville ba säga att jag svarar nt på onödiga smutsiga kommentarer
och ni som skriver " du liknar nt som på bilder" asså lyssna har ni något
problem elr vafan har ni snake'at er ute o kollat på mig elr vad rkkt skämiga
jag ändrar nt ens mina bilder kanske ibland lite mörkare o ljusare men aldrig
huden elr något annat, så om jag nt liknar så e de nt mitt fel, för jag skäms nt
för mitt utseende föör gud skapade mig såhär, jag ska va glad att jag ens kan
gå, att jag e smal o nt värsta fetma, att jag kan prata o att jag har iaf lite själv-
förtroende. så jag skiter faktiskt ivad ni ger för komplimanger elr kommentarer
ti mig för bitches jag tar nt åt mig, förlåt men kolla er först i spegeln sen snacka
hihih & jag ska va glad att jag nt e typ handikapad elr något sånt, utan att jag e
en vanlig människa med ett vanligt utseende. så shut the fuck up! haters make me
stronger hihihih. (6)

aye om vf bryr sig alla om hur alla ser ut? störande..: Håller verkligen med dig angående hur man ser ut.. Det är precis så kan ska vara.. visst kan man ha smink o sånt, men man ska aldrig skämmas för sitt utseende!! Hellre våga vara sig själv göra & säga det man vill och tycker är rätt, än att spela någon/något man inte är!<3
SVAR: exakt så bra att någon håller med,  "va den man e för alla andra finns ju redan" hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0