vad som händer framöver

hellu bloggeeeen (K)
vakna vid 12 tiden & åt nyss frukost!
imorn- samanthabästis födelsedag!
5 dagar - malmöfestivaleen wihuu
7 dagar - samanthas kalas/fest, fun!
8dagar - fucking smuts skolaaan

iaaaf jaapp de e det som kmr nu dom hära veckorna,
oooch nu ska jag börja fixa mig för ska ut med lamin
o snacka med honom, föör jag har sån jävla damp på
en person.. iaf pösshej!

Anonym
om
hem ti bästis:
HEJ DÄR! DU LIKNAR SAM OM MAN STIRRAR LÄNGE,
O NT ILLA MENAT FÖR SAM E JÄTTEVACK3R
SVAR: heejsan! får höra de ibland faktsikt,
även på personligheten! & ja hon e jättevacker;*

Anonym om
booring!:
cooling röker du wooww
svar: jag röker nt för att leka cool ? så rolig du e WOOOW ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0